Klantervaring

Gepubliceerd op: 29 oktober 2018

DeSeizoenen

Eind 2016 hebben ze binnen DeSeizoenen bedrijfsfitness in hun werkkostenregeling opgenomen. Dat moest heel snel: eind 2016 werd het besluit genomen, begin 2017 moest het geregeld zijn. Maar daar draaien we bij Bedrijfsfitness Nederland onze hand niet voor om. Tot groot genoegen van Anita Jacobs.

Snelle service

“Dat BFNL onze wensen zo snel kon waarmaken, was echt een enorm pluspunt. Ik oriënteerde me eind 2016, en binnen 2 weken was het allemaal geregeld! Super dat er in zo weinig tijd maatwerk van zulke hoge kwaliteit geleverd kan worden. Sindsdien loopt eigenlijk alles op rolletjes. Nu zijn we druk bezig meer mensen te motiveren, waarbij de Bedrijfsfitness Startweken en het promotiemateriaal veel goeds doen.”

Anita Jacobs, DeSeizoenen
Anita Jacobs, DeSeizoenen

Meer klantervaringen

Klantervaringen
Bedrijfsfitness draagt bij aan duurzaamheid APG
dinsdag 28 mei 2024

Bedrijfsfitness draagt bij aan duurzaamheid APG

Lees verder
Klantervaringen
Eén derde personeelsbestand ODBN in beweging
donderdag 21 maart 2024

Eén derde personeelsbestand ODBN in beweging

Lees verder
Klantervaringen
Tom (Body & Fit): "Pluim voor de service"
donderdag 13 december 2018

Tom (Body & Fit): "Pluim voor de service"

Lees verder
Klantervaringen
Miranda (MCL): "Dat proactieve is prettig"
donderdag 13 december 2018

Miranda (MCL): "Dat proactieve is prettig"

Lees verder
Klantervaringen
Artur (Liberty Global): "Meer inschrijvingen"
vrijdag 2 november 2018

Artur (Liberty Global): "Meer inschrijvingen"

Lees verder
Klantervaringen
Claudia (NOS): "Overzichtelijk portaal"
vrijdag 26 oktober 2018

Claudia (NOS): "Overzichtelijk portaal"

Lees verder