Klantervaring

Gepubliceerd op: 13 december 2018

Medisch Centrum Leeuwarden

Het Medisch Centrum Leeuwarden (MCL) is een van onze eerste grote klanten. Ze maken al sinds 2008 gebruik van de diensten van Bedrijfsfitness Nederland. Je blijft natuurlijk niet zomaar 10 jaar klant, dan gaat er vast iets goed!

Meedenken

Miranda Kobus is coördinator van de P&O Servicedesk vertelt over haar klantervaring: “Bedrijfsfitness Nederland is vanaf het begin al een stabiele, professionele organisatie gebleken. Ze denken ook echt met ons mee. Onze medewerkers wilden bijvoorbeeld graag schaatsen via de bedrijfsfitnessregeling. Nadat we dat bespraken, was het razendsnel geregeld. Dat proactieve is echt heel prettig.”

Elkaar goed leren kennen

Binnen veel andere commerciële organisaties is het personeelsverloop groot. Miranda: “Het is erg fijn dat het verloop bij Bedrijfsfitness Nederland laag is. Er zit niet steeds weer een nieuwe accountmanager tegenover je. Zo leer je elkaar goed kennen, wat het samenwerken alleen maar prettiger maakt.”

“Bedrijfsfitness Nederland belooft dat ze je volledig faciliteren, en dat doen ze ook. Van het promotiemateriaal tot de spaarzame keren dat we de klantenservice nodig hebben: alles is precies geregeld zoals je het wilt en verwacht!”

Miranda Kobus, MCL
Miranda Kobus, MCL

Meer klantverhalen

Klantervaringen
Bedrijfsfitness draagt bij aan duurzaamheid APG
dinsdag 28 mei 2024

Bedrijfsfitness draagt bij aan duurzaamheid APG

Lees verder
Klantervaringen
Eén derde personeelsbestand ODBN in beweging
donderdag 21 maart 2024

Eén derde personeelsbestand ODBN in beweging

Lees verder
Klantervaringen
Tom (Body & Fit): "Pluim voor de service"
donderdag 13 december 2018

Tom (Body & Fit): "Pluim voor de service"

Lees verder
Klantervaringen
Artur (Liberty Global): "Meer inschrijvingen"
vrijdag 2 november 2018

Artur (Liberty Global): "Meer inschrijvingen"

Lees verder
Klantervaringen
Anita (DeSeizoenen): "Alles op rolletjes"
maandag 29 oktober 2018

Anita (DeSeizoenen): "Alles op rolletjes"

Lees verder
Klantervaringen
Claudia (NOS): "Overzichtelijk portaal"
vrijdag 26 oktober 2018

Claudia (NOS): "Overzichtelijk portaal"

Lees verder